Tacos z kurczakiem, sałatką z awokado i mango chutney

Moja kuchnia...moje gotowanie...czym dla mnie jest? Uszczęśliwianiem innych. Sprawianiem innym radości poprzez jedzenie. Lubię próbować. Czasami wychodzi czasami się nie udaje. Jak to w życiu bywa:)
Długo się zbierałam, aż w końcu ta decyzja zapadła i zapisałam się na kurs kucharski, ale o tym innym razem:) Tym razem będą placki kukurydziane!
Po co kupować gotowe tortille jak samemu można zrobić własne. Bardzo proste w wykonaniu, a i dobrze wiemy co w nich się znajduje. Żadnych ulepszaczy czy poprawiaczy smaku. Do tego kurczak, awokado, domowy chutney z mango i odrobina śmietany. Pycha!
100g mąki kukurydzianej
50 g mąki pszennej (ale można pominąć i dać więcej kukurydzianej mąki)
1 łyżeczka soli
pół szklanki wody
Z podanych składników zagnieść ciasto. Odłożyć na chwilę aby odpoczęło. Dzielimy na porcje. U mnie z tej ilości ciasta wyszło 8 placuszków. Rozwałkujemy porcje ciasta i smażymy na patelni. A potem robimy przepyszne taco! U mnie był kurczak w chili, awokado, pomidorkami cherry, mango chutney i odrobiną śmietany!

Komentarze