Toffie niespodzianka dla przyjaciół

Spotkanie z przyjaciółmi musi się zakończyć słodkim akcentem. Tym razem była totalny eksperyment. Sześć składników i idealny deser. Słodki i pyszny. Prosty i każdy może go zrobić. Może być z toffi ale można je zastąpić czekoladą, dodać kawę czy wszystkim co nam przyjdzie do głowy.Wszyscy byli zachwyceni i musiałam się napracować aby zachować mały kawałeczek aby uwiecznić go na zdjęciu. Ale udało się i tym samym mam pyszny kawałek deseru do porannej, niedzielnej kawy:)
100g herbatników u mnie maślane
250 g mascarpone
puszka gotowego kremu toffi
szklanka mleka
banan
garść orzechów włoskich
Keksówkę wyłożyłam folią spożywczą. Mascarpone wymieszałam z 4 łyżkami masy toffi. Banana pokroić w plasterki. Część orzechów posiekać. A teraz pozostaje nam układać tyle warstw ile nam kremu starczy. Herbatniki moczymy w mleku. Smarujemy kremem. Układamy banany - jedną warstwę kremu albo dwie posypujemy orzechami. Ostatnią warstwą powinny być herbatniki. Zawijamy folią i wstawiamy na noc do lodówki. Przed podaniem smarujemy pozostałym toffi i dekorujemy np orzechami. Smacznego!


Komentarze