Balsamiczny łosoś z warzywami

Ostatnimi czasy w mojej diecie pojawiło się sporo ryb. Ryby zawsze jadłam ale jakoś nie za dużo. Przez ostatnie parę miesięcy, będąc na diecie zjadłam ich sporo i zjadam nadal. Ryby są zdrowe. Mają dużo wartościowych składników. Najistotniejszym składnikiem jaki ryby mają w sobie są kwasy tłuszczowe z rodziny omega-3. Dziś na obiad był marnowany łosoś warzywach z groszkiem. Polecam. Smaczne danie.

150 g filetu z łososia
marchewka
cebula
2 łodygi selera naciowego
oliwa
ocet balsamiczny
sól, pieprz

Warzywa umyć, ograć i pokroić w krążki. Cebulę pokroić w pół plasterki. W naczyniu ułożyć łososia, przykryć go pokrojonymi warzywami. Posypać solą i pieprzem. Polać łyżeczką oliwy, 3 łyżeczkami octu balsamicznego i odstawić do lodówki na co najmniej godzinę ale im dłużej tym lepiej. Następnie można upiec w piekarniku, zgrilować na patelni lub ugotować na parze razem z warzywami. Ja podałam z zielonym groszkiem ale surówka może być inna - takie warzywa jak lubicie. Smacznego!

Komentarze