Pancakes z boróweczką

Dieta nie musi być nudna! Moja nie jest. Dziś na śniadanie były pancakes. Dobre. Proste. Chętnie jedzą je mali i duzi. Wszyscy je lubią. Co one mają takiego w sobie? A któż to wie:) Są dobre. Nic ująć, nic dodać. Do dzieła!

szklanka mleka
1 jajko
łyżeczka oleju
mąka pszenna z pełnego przemiału
2 łyżeczki proszku do pieczenia
Mleko, jajko, olej wymieszać. Dodać mąkę tyle aby uzyskać konsystencję śmietany. Wymieszać dokładnie. Patelnię posmarować tłuszczem jeśli trzeba i nakładać łyżka masę na gorącą patelnię. U mnie na patelni mieściły się dwa pancake i każdy składał się z 2 łyżek masy. Mogą być podawane w wersji na słodko lub słono. U mnie padło na borówki. Pycha!

Komentarze

  1. Uwielbiam takie placuszki, szczególnie na śniadanie, dziś u mnie pancakes z serkiem jabłkowym z rodzynkami(znalazłam w lidlu), mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się! Pyszne na śniadanko w te upały. Nastepnępne polane były jeszcze jogurtem...:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz