Zapiekana ryba z pomidorami

Dieta. A co tam! Idzie lato. Chcę tym razem wyglądać inaczej. Czuć się lepiej sama ze sobą. Kiedyś nadchodzi ten czas. Mój chyba właśnie nadszedł. A może nie. Nie wiem ale podjęłam wyzwanie. Próbuję. Zmagam się sama ze sobą. Jest raz lepiej raz gorzej. Jedzenie jest smaczne. Kocham to, a jeszcze bardziej kocham gotować dla innych. 
To była ryba. Kiedyś nie jadałam ich dużo a teraz jakoś pojawiło się ich więcej w moim menu. I jest mi z tym dobrze. Smakują mi!

                                       
200 g ryby (dorsz, pstrąg)
bazylia
pomidor
czosnek
1 łyżeczka oliwy
sól, pieprz
dowolne przyprawy jakie lubicie jadać z rybą

Rybę układamy na foli aluminiowej. Solimy, pieprzymy. Czosnek kroimy w plasterki i układamy na rybie. Pomidora kroimy w plasterki i układamy na rybie. Na wierzchu układamy bazylię. Zawijamy w folię i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 15 minut. Podajemy z kapusta kiszoną.

Smacznego!

Komentarze