Wiosenne placki bananowe z owocami

Jakaś ta wiosna inna w tym roku. Wszytko jest inne. Siedzimy w domu zamiast wyjść i cieszyć się spacerami, kawą wypitą po drodze, plotkami z przyjaciółmi.. po prostu zamiast cieszyć się życiem martwimy się o nie. Szukamy w gąszczu informacji tych prawdziwych, sprawdzonych i logicznych. Po mimo tego staramy się być szczęśliwi! Odkrywamy w sobie nowe talenty. Nagle okazało się że potrafimy gotować i to gotowanie sprawiam nam przyjemność.Dzielimy się przepisami, radami, zdjęciami albo też podrzucamy sobie pod drzwi te smakołyki. Ja wymieniłam się ciastami, zupami i sałatkami. Robimy potem e-spotkania. Udaje się nam czasami spotkać z osobami z którymi trudno się spotkać na co dzień. Ja zaliczyłam spotkanie z koleżanką z Nowego Jorku!
A zatem do dzieła! Zapraszam na spotkanie ze śniadaniowymi placuszkami bananowymi. Proste do wykonania i bardzo smaczne. U mnie z owocami i pyszną kawą z pianką. Zapraszam i smacznego!


1 banan
200 ml kefiru
1 jajko
1 szklanka mąki
2 łyżki roztopionego masła
cukier i owoce do podania

Banana wraz z jajkiem i roztopionym masłem zmiksować. Następnie dodać mąkę i wymieszać. Rozgrzać patelnię i smażyć. Podawać z owocami, cukrem i u mnie dodatkowo była jeszcze śmietanka kremówka. Idealne niedzielne śniadanko!

Komentarze

Prześlij komentarz